【3/26㈯・27㈰】東京タワーで「TOKYO POSTCARD AWARD」入賞作品のポストカードを配布します
2022年3月26日(土)、27日(日)の2日間、東京タワーをモチーフとした「TOKYO POSTCARD AWARD 2020」受賞作品のポストカードを、東京タワーで無料配布いたします。 各日3333枚を、チケットブースで展望チケットをお求めいただいた方を対象に、先着順でプレゼントします。 「TOKYO POSTCARD AWARD」は、ホテル・レストランを運営する老舗、龍名館グループが主催する「東京」をテーマにしたポストカードのデザインコンペティションです。東京の魅力をポストカードに載せ、アーティストの作品とともに世界に届ける企画として、2012年にスタートしました。 第8回目の実施となる「TOKYO POSTCARD AWARD 2020」は、「駆け巡れ東京」をテーマにデザインを公募し、多くの作品が寄せられました。 配布するポストカードは、「2020特別賞」を受賞した、石原伸吾氏の「天まで翔ける」です。“東京タワーが空を纏って先まで駆ける”というイメージで作成された、空を突き抜ける爽快感がある作品です。 TOKYO POSTCARD AWARD 2020の選考には、株式会社TOKYO TOWER様にご協力いただきました。 東京タワーでのポストカードの配布は、当初は2020年の春を予定しておりましたが、新型コロナウイルスの影響を受け延期となり、本年実施するものです。 ■アーティスト 石原伸吾氏プロフィール 趣味で絵を描いています。 @style20138(ツイッターでたまに絵を上げてます) ■「天まで翔ける」作品情報 https://www.ryumeikan-tokyo.jp/art-ryumeikan-tokyo/works/tenmadekakeru.html ■TOKYO POSTCARD AWARDについて https://www.ryumeikan-tokyo.jp/art-ryumeikan-tokyo/tpa2020.html ■龍名館グループについて https://www.ryumeikan.co.jp/
9 Signs You Sell Landing Page for a Living
This is another form of “new and improved.” It communicates that the product is the latest model or the hottest on the market.
Don’t Buy Into These “Trends” About Landing Pages
Customers love simplicity and view it as a form of good customer service. Customers hate complexity, and it deters them from buying.
The 10 Steps Needed For Putting Landing Page Into Action
Customers always look for ways to make life better. Use this expression as an alternative to the common phrase “new and improved.”
Picture Your Focus On Top. Read This Now
If you’re the one responsible for keeping track of company meetings, here's everything you need to know about writing effective work ad.
Got Stuck? Try These To Streamline Your Focus
This is another way of saying, “We’ve been in business for a long time because people love our products and trust us.”
Learn Exactly How We Made Focus Last Month
Again, customers liked to be affirmed in their decisions. This phrase communicates that if the customer buys your products.